Lowongan Kerja PT Bank BNI Syariah

Lowongan Kerja PT Bank BNI Syariah Due to our massive expansion in Jabodetabek and Cilegon
we are seeking highly motivated individuals to join our innovative team for the position bellow :

ASISTEN ADMINISTRASI Jakarta Raya
Qualification & Experience:
  • Male /Female age max 25 years (per 31 Desember 2012)
  • Min Diploma Degree D3 any major IPK min. 3,00
  • Can gain control min’s computer. MS Office (Word, Excel & Power Point)
  • Having tall motivation, liking daring and ulet in working
  • Having good English Language ability word-of-mouth and writing
FRONTLINER Jakarta Raya
Qualification & Experience:
  • Male /Female, single, age max 25 years (per 31 Desember 2012)
  • Min Diploma Degree D3 any major IPK min. 3,00
  • Having good personality
  • Having performance pulls
  • Having tall motivation, liking daring and play by play in working
  • Can run min’s computer. MS Office (Word, Excel & Power Point)
  • Having good English Language ability word-of-mouth and writing
If you are interested in taking up above challenging career with good remuneration, send a detailed resume with a recent photo to: : http://www.bnisyariah.co.id bagian Karir>Lowongan Kerja or fill form in url :
Asisten Administrasi : https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDRwUlNKREJwRlNtSmtDTzczRE5xSFE6MA#gid=0
Frontliner : https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRlQ004eGkySTJHeXJ2M3hzdUZHY2c6MA#gid=0
PT Bank BNI Syariah
Sequis Plaza Building, Jend Sudirman lot 25 Jakarta Pusat
Lowongan Kerja PT Bank BNI Syariah deadline 26 Desember 2012.
Advertisement
Artikel Menarik Lainnya
Copyright © 2012-2099 Lowongan Kerja Terbaru 2013 - Dami Tripel Template Level 2 by Ardi Bloggerstranger.